Podręcznik planowania projektu Bosch GOP 10 to zbiór zasad i narzędzi, które pomagają w zarządzaniu projektami i ułatwiają komunikację między wszystkimi zainteresowanymi stronami. Podręcznik opisuje proces planowania, wdrażania, monitorowania i audytowania projektów, dzięki czemu można zapewnić, że projekt zostanie zrealizowany na czas i zgodnie z oczekiwaniami. Podręcznik zawiera przykłady i wskazówki dotyczące zarządzania ryzykiem, współpracy, tworzenia harmonogramów i wiele innych przydatnych informacji. Dzięki temu, że projekty są planowane i wdrażane zgodnie ze standardami Bosch GOP 10, można zapewnić, że zostaną one zrealizowane zgodnie z oczekiwaniami.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik planowania projektu Bosch Gop 10
Podręcznik „Planowanie i organizacja projektu logistycznego” przeznaczony jest dla studentów dziennych i zaocznych specjalności logistyka, a także dla praktyków. Ma on na celu dostarczenie niezbędnych narzędzi wspomagających proces planowania zarówno dużych, jak i małych projektów logistycznych w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Podręcznik składa się z sześciu rozdziałów.
- Język wydania:polski ISBN:83-7246-962-8ISBN druku:Liczba stron:142
- procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
- Pamięć operacyjna: 512MB
- Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
- Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
- Mysz lub inny manipulator + klawiatura
- Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
Ważne informacje techniczne
Minimalne wymagania sprzętowe:
Minimalne wymagania oprogramowania:
Informacja o formatach plików:
Rodzaje zabezpieczeń plików:
Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP 7ROZDZIAŁ 1ISTOTA I PODSTAWOWE CECHY PROJEKTÓW LOGISTYCZNYCH 91. 1. Typologia projektów logistycznych 91. 2. Projekt logistyczny a działanie rutynowe, cechy projektów logistycznych 13ROZDZIAŁ 2MIEJSCE PROJEKTU LOGISTYCZNEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE I ORGANIZACJA PRAC ZESPOŁÓW PROJEKTOWYCH 152. Projekt a struktura funkcjonalna przedsiębiorstwa 152. Organizacja zespołu projektowego 19ROZDZIAŁ 3INICJALIZACJA PROJEKTU 283. Fazy realizacji projektu 283. Uruchomienie projektu 303. 3. Analiza wykonalności projektu 31ROZDZIAŁ 4PLANOWANIE W PROJEKCIE 494. Uruchomienie projektu 504. Zaplanowanie struktury prac 534. Planowanie nakładów 704. 4. Planowanie zasobów 714. 5. Planowanie czasu realizacji 754. 6. TBM 82ROZDZIAŁ 5PLANOWANIE KOSZTÓW I BUDŻETOWANIE PROJEKTU 915. Klasyczne rachunki kosztów i ich znaczenie w zarządzaniu projektem 915. Budżetowanie projektu 1005. Przygotowanie do kontroli realizacji kosztów 108ROZDZIAŁ 6PLANOWANIE RYZYKA W PROJEKCIE LOGISTYCZNYM 1146. Źródła ryzyka w projekcie 1146. Metody analizy i redukcji ryzyka 1186. Planowanie monitorowania ryzyka 132BIBLIOGRAFIA 137SPIS TABEL 139SPIS RYSUNKÓW 141
Planowanie, konfigurowanie, instalowanie i raportowanie podczas realizacji projektu systemu dozoru wizyjnego wymaga wielu narzędzi i długich godzin pracy; tak więc zarządzanie wieloma projektami na różnych etapach realizacji nie jest łatwym zadaniem. Dodajmy do tego wstępne konfigurowanie kamer, przypisywanie adresów IP i haseł zabezpieczających, instalowanie, konfigurowanie w lokalizacji klienta, konsultacje z wewnętrznym zespołem i sprawozdania z postępu prac… Nic dziwnego, że w takich sytuacjach mogą pojawiać się błędy, straty i nieporozumienia. Wydłuża to tylko czas pracy, powiększa koszty realizacji projektu i może irytować klientów.
Zaprojektowana przez Bosch Building Technologies aplikacja Project Assistant dla integratorów systemów jest dostępna do pobrania za darmo w różnych sklepach z aplikacjami i można ją instalować na komputerach, tabletach i smartfonach z systemami operacyjnymi Apple, Windows i Google. Chcemy, by była ona dostępna dla wszystkich, ponieważ wszyscy powinni móc korzystać z funkcji kontroli, transparentności i wydajności, jakie zapewnia aplikacja Project Assistant na każdym etapie wdrażania systemów dozoru wizyjnego.
Konfigurację projektu i wstępne programowanie można teraz rozpocząć bez fizycznej obecności kamer. Do stworzenia nowego projektu za pomocą aplikacji (lub w formacie pliku Excel) wystarczą plany systemu, adresy IP i hasło klienta. Ustawienia można wprowadzać indywidualnie dla poszczególnych kamer lub dla wielu kamer jednocześnie.
Pomocną funkcją aplikacji Project Assistant, która przyspiesza prace, jest możliwość automatycznego wprowadzania informacji osobno dla poszczególnych kamer w projekcie. Dalsze informacje, takie jak nazwa i lokalizacja kamery, również można podać za pomocą aplikacji i bez fizycznej obecności kamer. Dzięki wirtualnym kamerom utworzonym w aplikacji integrator systemu nie musi rozpakowywać i ponownie pakować fizycznych produktów, aby oznaczyć je etykietami i przeprowadzić wstępną konfigurację. Można w ten sposób skrócić czas realizacji projektu nawet o 30%. com/fs/media/pb/images/products/video_systems/new_products___products/bosch_project_assistant_app/3-virtual-camera_res_800x450. com/fs/media/pb/images/products/video_systems/new_products___products/bosch_project_assistant_app/3-virtual-camera_res_1600x900. com/fs/media/pb/images/products/video_systems/new_products___products/bosch_project_assistant_app/3-virtual-camera_res_640x360. com/fs/media/pb/images/products/video_systems/new_products___products/bosch_project_assistant_app/3-virtual-camera_res_1280x720. jpg 2x" width="1600" height="900" alt="wirtualna kamera" srcset="https://media. jpg 2x"/>
Po zainstalowaniu kamer fizycznych w lokalizacji i podłączeniu ich do sieci można je dopasować do wirtualnych kamer skonfigurowanych w aplikacji Project Assistant (przez połączenie Wi-Fi lub kablowe do tej samej sieci). Wystarczy zeskanować kod QR na opakowaniu kamery, na jej obudowie bądź na naklejce wewnątrz pudełka — adres MAC kamery zostanie zidentyfikowany i przypisany do konkretnej wirtualnej kamery w aplikacji. Wstępnie zdefiniowane ustawienia zapisane w aplikacji Project Assistant są przekazywane bezpośrednio do kamery. Następnie integrator systemu może skonfigurować pole widzenia, wyregulować ostrość obrazu i w razie potrzeby zastosować dodatkowe ustawienia kamery.
Aplikacja Project Assistant nie tylko usprawnia wdrażanie systemów dozoru wizyjnego na wszystkich etapach, ale ułatwia również tworzenie protokołu przekazania do eksploatacji, ponieważ z każdą kamerą można się połączyć, sprawdzić ją i w ciągu kilku sekund utworzyć raport. Końcowy protokół oddania projektu jest gotowy w ciągu kilku minut z załączonymi migawkami pól widzenia poszczególnych kamer. Konfiguracje projektów w aplikacji można również udostępniać w chmurze różnym zainteresowanym stronom, zapewniając im dostęp do informacji i przejrzystość projektu na każdym etapie jego realizacji.
Aplikacja Bosch Project Assistant sprawia, że planowanie projektów, wstępna konfiguracja, przekazanie do eksploatacji oraz zgłaszanie usterek są znacznie łatwiejsze, dzięki czemu projekty są realizowane szybciej, pod większą kontrolą i w przejrzysty sposób. Jest to inteligentne rozwiązanie do zarządzania projektami systemów dozoru wizyjnego. com/fs/media/pb/images/products/video_systems/new_products___products/bosch_project_assistant_app/5-reporting_res_800x450. com/fs/media/pb/images/products/video_systems/new_products___products/bosch_project_assistant_app/5-reporting_res_1600x900. com/fs/media/pb/images/products/video_systems/new_products___products/bosch_project_assistant_app/5-reporting_res_640x360. com/fs/media/pb/images/products/video_systems/new_products___products/bosch_project_assistant_app/5-reporting_res_1280x720. jpg 2x" width="1600" height="900" alt="zadowolony mężczyzna pracujący na komputerze" srcset="https://media. jpg 2x"/>
Bezpłatna aplikacja Bosch Project Assistant daje integratorom systemu pełny ogląd całego wizyjnego systemu bezpieczeństwa, dzięki czemu planowanie, wstępna konfiguracja, przekazanie do eksploatacji oraz zgłaszanie usterek są znacznie łatwiejsze i bardziej przejrzyste. Skraca również prace wdrożeniowe aż o 30%.
Android >
iOS >
Windows >
Aby pomóc w przypadku jakichkolwiek pytań podczas rozpoczynania pracy, przygotowaliśmy krótkie klipy, które przeprowadzą Cię przez początkowe etapy konfigurowania aplikacji Project Assistant. Filmy przedstawiają 5 głównych kroków związanych z konfiguracją projektu w aplikacji w celu udzielenia odpowiedzi na jakiekolwiek początkowe pytania. Od utworzenia projektu przez połączenie go z chmurą, dodanie kamer i dostosowanie ich ustawień po sfinalizowanie projektu i eksportowanie raportu — prezentujemy, jak wykonać te wszystkie zadania za pomocą aplikacji Project Assistant.
Podręcznik „Planowanie i organizacja projektu logistycznego” przeznaczony jest dla studentów dziennych i zaocznych specjalności logistyka, a także dla praktyków. Ma on na celu dostarczenie niezbędnych narzędzi wspomagających proces planowania zarówno dużych, jak i małych projektów logistycznych w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Podręcznik składa się z sześciu rozdziałów.
Rok wydania | 2006 |
---|---|
Liczba stron | 142 |
Kategoria | Logistyka |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach |
ISBN-13 | 978-83-7246-962-5 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o. o. |
- Nauki ekonomiczne
- Logistyka
Praca obejmuje szerokie spektrum zagadnień dotyczących rozwoju terytorialnego począwszy od celów i polityk rozwoju poprzez zarządzanie rozwojem terytorialnym kończąc na instrumentach zarządzania ze szczególnym uwzględnieniem planowania....
Problemem naukowo-badawczym, który podjęto w pracy, było poszukiwanie efektywnych narzędzi metodycznych procesu planowania negocjacji w przedsiębiorstwie z uwzględnieniem typowych dziedzin jego działania. Przedmiot badań stanowiły...
Autorami artykułów są: A. Kosieradzka, U. Kąkol, G. Kunikowski, W. Skomra, J. Smagowicz, J. Zawiła-NiedźwieckiCelem tego podręcznika, który jest drugim w serii, jest wieloaspektowe przedstawienie problematyki planowania cywilnego, w tym...
W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i...
Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie podstawowej wiedzy z zakresu planowania finansowego w przedsiębiorstwie oraz umożliwienie czytelnikowi nabycia praktycznych umiejętności sporządzania planu finansowego na potrzeby oceny...
W książce „Planowanie finansowe w zakładach opieki zdrowotnej" przedstawiono zagadnienia dotyczące planowania finansowego, które są niezwykle przydatne w zarządzaniu współczesnym zakładem opieki zdrowotnej. Publikacja zawiera...
Planowanie i ewaluacja polityk publicznych to jedne z kluczowych składników programowania polityki publicznej opartej na dowodach. W modelu tym, mającym bezpośrednie zastosowanie w praktyce, poszukuje się rozwiązań pomagających radzić sobie...
Książka zawiera uporządkowany wykład podstaw budżetowania. Dwie części, z których jedna poświęcona jest planowaniu, a druga kontroli budżetowej, uzupełnione listami pytań kontrolnych oraz zadaniami pozwalającymi przećwiczyć nabyte...
Historia systemu planowania przestrzennego – od początku XX wieku do dziś. „Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne – ewolucja systemu” to prosty i przejrzysty podręcznik, na który składa się przegląd aktów prawnych i ustaw...
Spis treści
WSTĘP | 7 |
ROZDZIAŁ | 1 |
ISTOTA I PODSTAWOWE CECHY PROJEKTÓW LOGISTYCZNYCH | 9 |
1. 1. Typologia projektów logistycznych | 9 |
1. 2. Projekt logistyczny a działanie rutynowe, cechy projektów logistycznych | 13 |
ROZDZIAŁ | 2 |
MIEJSCE PROJEKTU LOGISTYCZNEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE I ORGANIZACJA PRAC ZESPOŁÓW PROJEKTOWYCH | 15 |
2. Projekt a struktura funkcjonalna przedsiębiorstwa | 15 |
2. Organizacja zespołu projektowego | 19 |
ROZDZIAŁ | 3 |
INICJALIZACJA PROJEKTU | 28 |
3. Fazy realizacji projektu | 28 |
3. Uruchomienie projektu | 30 |
3. 3. Analiza wykonalności projektu | 31 |
ROZDZIAŁ | 4 |
PLANOWANIE W PROJEKCIE | 49 |
4. Uruchomienie projektu | 50 |
4. Zaplanowanie struktury prac | 53 |
4. Planowanie nakładów | 70 |
4. 4. Planowanie zasobów | 71 |
4. 5. Planowanie czasu realizacji | 75 |
4. 6. TBM | 82 |
ROZDZIAŁ | 5 |
PLANOWANIE KOSZTÓW I BUDŻETOWANIE PROJEKTU | 91 |
5. Klasyczne rachunki kosztów i ich znaczenie w zarządzaniu projektem | 91 |
5. Budżetowanie projektu | 100 |
5. Przygotowanie do kontroli realizacji kosztów | 108 |
ROZDZIAŁ | 6 |
PLANOWANIE RYZYKA W PROJEKCIE LOGISTYCZNYM | 114 |
6. Źródła ryzyka w projekcie | 114 |
6. Metody analizy i redukcji ryzyka | 118 |
6. Planowanie monitorowania ryzyka | 132 |
BIBLIOGRAFIA | 137 |
SPIS TABEL | 139 |
SPIS RYSUNKÓW | 141 |
RozwińZwiń