Konfiguracja i rozwiązywanie problemów Epson Eb 470

Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z drukarką Epson EB 470 może być stresujące. Przede wszystkim należy upewnić się, że wszystkie połączenia są właściwie podłączone i że drukarka jest podłączona do sieci. Następnie należy upewnić się, że wszystkie sterowniki są aktualne i są poprawnie zainstalowane. Następnie można przejść do weryfikacji ustawień drukarki poprzez zalogowanie się do menu konfiguracji drukarki. Możliwe jest również zainstalowanie nowego oprogramowania lub sterownika, aby poprawić wydajność drukarki. Jeśli wszystko inne zawiedzie, możesz skontaktować się z technicznym wsparciem Epson, aby uzyskać pomoc.

Ostatnia aktualizacja: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów Epson Eb 470

Rozpoznawanie problemów

Wskaźniki błędów
EPSON Status Monitor (tylko w systemie Windows)Uruchamianie testu działania drukarki

Zaleca się rozwiązywanie problemów dotyczących drukarki dwuetapowo: najpierw należy zdiagnozować problem, a następnie stosować prawdopodobne rozwiązania do momentu rozwiązania problemu. Informacje przydatne do diagnozowania i rozwiązywania najczęściej występujących problemów można uzyskać w trakcie rozwiązywania problemów w trybie online, w oknie Control Panel (Panel sterowania), w programie narzędziowym EPSON Status Monitor lub w wyniku przeprowadzenia testu działania drukarki. Patrz odpowiednia sekcja poniżej. W przypadku wystąpienia określonego problemu związanego z jakością wydruku, problemu z wydrukiem niezwiązanego z jakością wydruku, problemu z podawaniem papieru lub jeśli drukarka w ogóle nie drukuje, należy zapoznać się z informacjami zamieszczonymi w odpowiedniej sekcji. Aby rozwiązać problem, konieczne może być anulowanie drukowania.
Patrz Anulowanie drukowania

Wskaźniki błędów

Sprawdzanie komunikatów o błędach wyświetlanych na ekranie LCD umożliwia rozpoznanie i rozwiązanie większości problemów. Jeśli rozwiązanie problemów poprzez sprawdzanie komunikatów nie powiedzie się, należy posłużyć się poniższą tabelą i spróbować zalecanych rozwiązań. Komunikaty o błędachWaste ink pad in the printer is saturated. (Poduszka na zużyty tusz w drukarce jest całkowicie nasączona) Należy skontaktować się ze sprzedawcą, aby ją wymienić.
Rozwiązanie
Printer error. Please see your documentation. (Błąd drukarki. Zapoznaj się z dokumentacją)Należy wyłączyć drukarkę i ponownie ją włączyć. Należy upewnić się, że wewnątrz drukarki nie znajdują się taśmy ochronne lub papier. Jeśli komunikat o błędzie jest nadal wyświetlany, należy skontaktować się ze sprzedawcą. Należy skontaktować się ze sprzedawcą, aby ją wymienić. The document is too complex to print with Bluetooth. (Dokument jest zbyt skomplikowany, aby możliwe było wydrukowanie go przy użyciu technologii Bluetooth)Należy zapoznać się z dokumentacją urządzenia, które przesyła dane. Error in the data.
The document cannot be printed. (Błąd w danych. Dokument nie może zostać wydrukowany)
Należy zapoznać się z dokumentacją urządzenia, które przesyła dane.
(Przyczyna: dane są niedostępne ze względu na nieprawidłowe działanie urządzenia).
The document may not be printed correctly. Dokument może nie zostać wydrukowany prawidłowo)
Należy zapoznać się z dokumentacją urządzenia, które przesyła dane.
(Przyczyna: część danych jest uszkodzona lub nie można umieścić ich w buforze).
Cannot recognize the memory card or disk. (Nie można rozpoznać karty pamięci lub dysku)Należy upewnić się, że karta pamięci lub dysk zostały włożone prawidłowo. Jeśli tak jest, należy sprawdzić, czy nie występuje problem z kartą lub dyskiem, a następnie spróbować ponownie. Cannot recognize the device. (Nie można rozpoznać urządzenia)Należy upewnić się, że karta pamięci została włożona prawidłowo. Jeśli podłączono urządzenie USB, należy upewnić się, że dysk został włożony prawidłowo. Print head cleaning failed. (Wystąpił błąd czyszczenia głowicy drukującej. )Należy ponownie wykonać procedurę.

EPSON Status Monitor (tylko w systemie Windows)

W przypadku wystąpienia problemu podczas drukowania w oknie wskaźnika postępu zostanie wyświetlony komunikat o błędzie. Gdy konieczna jest wymiana pojemnika z tuszem, należy kliknąć przycisk How To (Jak) na ekranie, aby uruchomić procedurę wymiany pojemnika krok po kroku w programie EPSON Status Monitor. Jeśli komunikat o błędzie wskazuje, że czas eksploatacji wewnętrznych części drukarki dobiega końca, poduszka na zużyty tusz w drukarce jest całkowicie nasączona. Należy skontaktować się ze sprzedawcą, aby ją wymienić.
Uwaga:W przypadku zainstalowania drukarki jako drukarki udostępnionej w sieci o przedstawionych poniżej kombinacjach komputerów systemy operacyjne komputerów klienckich nie mogą komunikować się z drukarką i niektóre funkcje nie są dla poszczególnych komputerów klienckich dostępne. SerwerKlientWindows XP x64/XPWindows Me/98 SE/2000

Uruchamianie testu działania drukarki

Jeśli nie można określić źródła problemu, wykonanie testu działania drukarki może pomóc w stwierdzeniu, czy problem jest związany z drukarką czy z komputerem. Aby uruchomić test działania drukarki, należy wykonać poniższe kroki.
Upewnij się, że drukarka i komputer są wyłączone. com/onlineguides/pt/spr360/html/files/step_2. gif"/>Odłącz kabel od złącza interfejsu drukarki. com/onlineguides/pt/spr360/html/files/step_3. gif"/>Upewnij się, że do podajnika arkuszy załadowano papier w formacie A4, do drukarki nie jest wsunięty podajnik CD/DVD, a taca przednia znajduje się w pozycji podawania papieru. Jeśli taca przednia nie znajduje się w pozycji podawania papieru, przesuń dźwignię w górę i ponownie ustaw tacę przednią.
Naciśnij przycisk  Start (Rozpocznij). Zostanie wydrukowany wzór testu dysz. Jeśli wzorzec zawiera przerwy, należy wyczyścić głowicę drukującą. com/onlineguides/pt/spr360/html/maint_2. htm#s-00900-00200">Czyszczenie głowicy drukującej
  • Jeśli wzór zostanie wydrukowany, problem prawdopodobnie leży w ustawieniach programu, kablu lub komputerze. Istnieje również możliwość, że oprogramowanie nie zostało zainstalowane prawidłowo. Należy spróbować odinstalować i ponownie zainstalować oprogramowanie. com/onlineguides/pt/spr360/html/app_12. htm#s-00300-01900">Odinstalowywanie oprogramowania drukarki
Jeśli wzór testu nie zostanie wydrukowany, problem może dotyczyć drukarki. Należy spróbować wykonać instrukcje zawarte w poniższej sekcji. com/onlineguides/pt/spr360/html/trble_6. htm#s-01200-00900">Drukarka nie drukujeJeśli problem nie zostanie rozwiązany, należy skontaktować się z firmą Epson. com/onlineguides/pt/spr360/html/custo_2. htm#s-77700-00200">Kontakt z biurem obsługi klienta

Identyfikator artykułu: 00274325 / Ostatnia modyfikacja: 20. 01. 2022

Drukowanie

Wybierz inny serwis streamingowy wideo

Prime Video to serwis internetowy dostępny dla użytkowników platformy Amazon Prime i umożliwiający strumieniowe przesyłanie filmów i programów telewizyjnych. Uwaga: obsługiwane serwisy streamingowe zależą od modelu. Pewne starsze modele nie są przystosowane do łączenia się z Internetem. Szczegółów należy szukać w instrukcji obsługi produktu.

  • Społeczność Sony

    Odwiedź portal naszej Społeczności i dziel się swoimi doświadczeniami i rozwiązaniami z innymi klientami Sony

Rozwiązywanie problemów, konfiguracja i rozdzielczość dla...
Konfiguracja i rozwiązywanie problemów Epson Eb 470

Bezpośredni link do pobrania Konfiguracja i rozwiązywanie problemów Epson Eb 470

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Konfiguracja i rozwiązywanie problemów Epson Eb 470